Ahad, 12 Jun 2011

Nak iPhone 4 putih!!

sila baca dialog dibawah dengan loghat kedah..

Aku : Ibu abang nk iPhone 4 yg warna putih tu blh dak?
Ibu : amboi aih..mana nk cari duit..
Aku : ala..ibu guna la duit ibu dulu..nanti abg bayaq la blk..pinjam3..
Ibu : tengkorak ang (hiperbola untuk menambahkan kesedapan pembacaan..haha)..penah ka selama hang pinjam bagi balik.
Aku : hehe(kantoi..hak3..)


hohoho..kantoi siot..nk pekena ibu aku tapi tak boleh..haha..
Kenapa iPhone 4? kenapa tidak blackberry, nokia cokia, sony, android bla2 and etc..byk weh..xlarat nk sebut smua..

ada 3 sebab..sebabnya ialah :

1) Sebab dia produk dari Apple : awat wei kalau produk Apple ni? Sebab dia best..haha..dak2..sebabnya kalau produk apple ni kualiti dia memang superb la beb..Susah la nk tgk produk apple ni hang..xmacam windows, android yg lain2..xcaya try la bli satu..

2) Trend and Status simbol : Sebut ja iPhone la ni..adik aku pn tau..haha..bukan apa ceq nak abaq kat ampa semua. Sekarang ni, sebut ja iPhone 4 nk keluaq, dah betimbun beratur nak beli..xcaya sila klik sini..

3) Lastly sebabnya, aku skrg ni tgh wat FYP pasal iPhone app..So kena la suka..hak3..

ps//:hmm...kalau la dapat adiah iphone 4 masa besday..(inner heart : mimpi la wei..haha)

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by KookoKrunch Blog | Bloggerized by KookoKrunch